ribiribi

Friss topikok

  • W.Károly: Szia, hol olvashatlak ezután? W.K. (2008.04.28. 11:04) utolsó bejegyzésem
  • Bibarc: a főzőműsorról jut eszembe. "Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Először kicsit furcsa vele a p... (2008.04.05. 19:17) tepsis mosoly
  • ribiribi: Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :) (2008.04.04. 15:09) tavaszi ború
  • banshee: A lóboxon... (2008.03.20. 23:28) Box búcsúztató
  • Bibarc: Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még... (2008.03.20. 09:58) Plagizált Ima

Linkblog

tavaszi ború

2008.04.01. 14:48 | ribiribi | 2 komment

Ma reggel úgy ébredtem, h sírtam. Nem tudom, h miért van az, h évek óta magányosnak érzem magam. Mindig van mellettem valaki, mégis úgy mennek el az évek, h nem érzem, h boldog vagyok.

Ma reggel különösen erősen gyötört ez az érzés. Felvettem a magassarkú velúrcsizmámat, szűk farmer, arany öv, arany felső. El akartam nyomni ezt az érzést. Kisminkelve indultam, h nehogy elsírjam magam és szétkenődjön a festék. Álltam a buszmegállóban, éreztem az emberek tekintetét magamon.. Mégsem tudtam ott és akkor boldogan állni. Örülni a napsütésnek. Elveszettnek éreztem magam.

Várom, h elmúljon ez, és a vállamra üljön a kék madár. A boldogság terhe. Sok próbálkozásom volt az elmúlt években, de valahogy senki mellett nem akartam maradni S. után.. Sokan hitték, h ők küldtek el, pedig én alakítottam mindent úgy, h megkönnyítsem a saját helyzetem.. Gyávaság? Lehet.

Úgy érzem, h lassan az életem minden pontja a helyére kerül.. csak a család hiányzik.. Szeretnék néha a napsütésben, pocakkal sétálni, és rámosolyogni az emberekre.. Csakúgy fogni a szerelmem kezét, és csókot lehelni az arcára. Viszonzásul a keze a pocakomon nyugodna.. Ezt szeretném.. Mostanság nagyon. Néha elmúlik, néha elementáris erővel tör rám ez az érzés. Most ez a korszakom van.

A bejegyzés trackback címe:

https://ribiribi.blog.hu/api/trackback/id/tr73406625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mandarin99 2008.04.03. 23:09:30

Már egy ideje olvasgatom a blogodat, bevallom várom az újabb bejegyzéseket. Ritka, hogy valaki ilyen őszintén tud írni magáról, az érzéseiről, ez különleges adottság. Talán ez felderít:)

ribiribi 2008.04.04. 15:09:56

Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :)
süti beállítások módosítása