ribiribi

Friss topikok

  • W.Károly: Szia, hol olvashatlak ezután? W.K. (2008.04.28. 11:04) utolsó bejegyzésem
  • Bibarc: a főzőműsorról jut eszembe. "Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Először kicsit furcsa vele a p... (2008.04.05. 19:17) tepsis mosoly
  • ribiribi: Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :) (2008.04.04. 15:09) tavaszi ború
  • banshee: A lóboxon... (2008.03.20. 23:28) Box búcsúztató
  • Bibarc: Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még... (2008.03.20. 09:58) Plagizált Ima

Linkblog

blogajánló

2008.03.13. 00:20 | ribiribi | Szólj hozzá!

http://orokbefogadok.blog.hu/

engem megérintett, engem érinthet, engem elgondolkodtat..

Igen, elképzeltem ezerszer, h majd lesz egy kismanóm, akit 9 hónapig magamban hordhatok, akit  újszülöttként a karjaimban tarthatok, és akinek minden lépésére halálomig vigyázhatok. Filmkockák peregnek le előttem, és látom magam nagy pocival, kis kocsival, aggódva, nevetve, könnyezve, ballagtatva, kezet szorongatva, felvilágosító beszélgetést tartva, pályaválasztás előtt állva, focipálya, balerina színházban ülve, és sorolhatnám..

De!!

Azt is látom, h lehet, h nekem nem lesz kisbabám. És nem tartom elképzelhetetlennek az örökbefogadást.

Vagy!

Lesz kisbabánk, és mégis örökbefogadunk..

megannyi verzió.. de fenti linket mindenképpen elolvasandónak tartom, és elgondolkodtatónak. Mindannyiunknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://ribiribi.blog.hu/api/trackback/id/tr58378716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása