ribiribi

Friss topikok

  • W.Károly: Szia, hol olvashatlak ezután? W.K. (2008.04.28. 11:04) utolsó bejegyzésem
  • Bibarc: a főzőműsorról jut eszembe. "Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Először kicsit furcsa vele a p... (2008.04.05. 19:17) tepsis mosoly
  • ribiribi: Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :) (2008.04.04. 15:09) tavaszi ború
  • banshee: A lóboxon... (2008.03.20. 23:28) Box búcsúztató
  • Bibarc: Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még... (2008.03.20. 09:58) Plagizált Ima

Linkblog

Plagizált Ima

2008.03.16. 01:32 | ribiribi | 5 komment

Istenem, itt az idje, h először az életben komolyan elbeszélgessünk. De tényleg. Én beismerem, hogy soha sem szoktam imádkozni, de most eljött az ideje, h amit tanultam szeretett Nagyanyámtól az hasznosítsam.

Nagyon szépen kérlek, hogy olvaszd fel végre a szívemet, ami kedves teremtményeid nem kevés közbenjárására jégszívvé fagyott már, és lehet hogy soha többé nem fog már bízni, hinni, sem szeretni. Én voltam a mindig szerető lány, aki kedves, és bájos, és lökött vidám, és immáron egy éve hiába keresem magamban, de nem találom.

Ellenben minden megvan, amit nem akarok látni, ha a tükörben a szemeimet fürkészve keresem mélyükben önmagam: van ott harag, gyűlölet, elkeseredettség és kétségbeesés. A sikernek, a ragyogásnak és örömnek se híre se hamva. Fejem a porba hullt, és először életemben nem bírtam talpra állni a rám mért csapás után. Tudom, hogy nem a te bűnöd, nem te tehetsz róla, de van hatalmad, feltételezem picivel több mint nekem, hát kérlek, nagyon szépen kérlek segíts rajtam. Vezess vissza engem az emberek közé, egy emberibb társadalomba, vegyél fel engem is ismét a társas lények VIP listájára, és keverd újra a lapjaimat, hogy másképpen alakulhasson a jövőm, mint ami felé most tartok.

Remélem hallasz engem, mert igazság szerint szar a vonal, minden bizonnyal most sincsen térerőd, és nagyon remélem, hogy ellentétben velem meg szoktad hallgatni a hangpostádat.  

A bejegyzés trackback címe:

https://ribiribi.blog.hu/api/trackback/id/tr51382777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ramona Sextus 2008.03.16. 05:56:03

Egy olyan lány, akinek ilyen jó humora van és azért érezni, hogy okos is/nem hülye, az miért görcsöl???
Neked vidámnak kéne lenned!

Lessie 2008.03.17. 23:32:09

Ebbe van vmi furcsa számomra...talán 1rossz emlék miatt lett ilyen a felfogása olyan amilyen.de ugy gondolom nem kell ilyen drasztikusan felfogni bármi történjen is hisz akkor már ugysem tehetsz semmit és csak magadat teszed tönkre...

Fekete Tamás 2008.03.19. 22:12:30

Írj már valamit!!! Olvasnám!!!

ribiribi 2008.03.19. 23:23:20

Tomikám: csak most, csak Neked, csak fáradtan. :-))

Bibarc 2008.03.20. 09:58:20

Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még él.
Kérdezd csak a nagymamát, ők még rutinosan kommunikáltak felfelé is. Mi már elvadultunk.
Elég ha megcsörgeted, vsszahív.
Egyébiránt pedig ne aggódj. Nem a szíved fagyos, hanem csak rájöttél, hogy mennyi fasz van a világban, és igényesebb lettél.
süti beállítások módosítása