ribiribi

Friss topikok

  • W.Károly: Szia, hol olvashatlak ezután? W.K. (2008.04.28. 11:04) utolsó bejegyzésem
  • Bibarc: a főzőműsorról jut eszembe. "Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Először kicsit furcsa vele a p... (2008.04.05. 19:17) tepsis mosoly
  • ribiribi: Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :) (2008.04.04. 15:09) tavaszi ború
  • banshee: A lóboxon... (2008.03.20. 23:28) Box búcsúztató
  • Bibarc: Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még... (2008.03.20. 09:58) Plagizált Ima

Linkblog

elválás

2008.03.13. 03:53 | ribiribi | 2 komment

hajnali n4. Most tettük le a telefont. Kócosan, pizsiben rogyok le a gép elé, s kapcsolom vissza. Úgy érzem írnom kell. Ez olyan, mint Neked a  cigi.

Vége. Végleg.

És nem úgy, ahogy én szerettem volna, h elváljunk. Hanem méltatlanul. Úgy érzem, h ez a veszekedés nem tett jót nekünk. Nagyon nem.

Bizalmatlan vagyok, igen, hiba volt sok minden. Nem akarom arra fogni, h féltem, h elveszíthetlek. Mert nem igaz. Magamban nem hittem eléggé, h képes lennék megtartani téged. Nem hittem el, h vagyok olyan jó Nő, akit nem akarsz elveszíteni. Pedig tudom, h vagyok. Nem láttál belém, h mi van a páncél mögött, h ez csak a Kishercegből, a kisróka, akit meg kell szelidíteni.. h napról napra közelebb kerülj hozzá, és ne marjon beléd..

Igen van sok minden, amiért hibáztathatsz...

De ha két ember fontos egymásnak, akkor mégsem számítanának ezek. Azt mondtad pár napja, h lemerültél érzelmileg, és nem jókor jöttem én... s az lehet, h csak egy kis idő kell.. elhittem. El akartam hinni. Hiba volt. Nagy hiba.

Mondd lett volna olyan, h jókor??

Egy egyszerű mondat zavart össze bennem mindent... talán magad sem emlékszel majd rá.. többet gondoltam, h van bennünk, mint ami ott volt.  Nincs már fájdalom, űr van, és káosz..

Nem akartam tovább veszekedni. Azt hiszem többet érek.. Azt hittem, h gondolkdsz azon, h talán ne veszíts el.. ne engedjük egymást el.. talán ér a mai zavart világban egy esélyt a mi románcuk. Tévedtem. Te mást kerestél, nem engem. Csak nem vettem észre. Talán csak nem akartam. 20on éveseket vicces kis problémákkal, akik keresztül gázolnak rajtad, ha nekik úgy jó. Mi 30asok meglehetősen keményebb problémákkal küzdünk, ellenben nem gázolunk át senkin. Megbecsüljük, szeretgetjük, amit ad az élet.

Írtam olyanokat esetenként, ami a bizonytalanságomból fakad.. ezt tényleg szívből sajnálom. Nem biztam magamban..ez hiba volt.
De talán ez volt a legrosszabb tulajdonságom Veled szemben, amikor mostanság igencsak nehéz időszakomban voltam. Szóval, ezért ne haragudj.

Nem úgy válunk el, ahogy kellene. Ahogy méltó lehetne. Nem úgy. Ez rettenetesen fáj.

Elindulok egy úton, és nem nézek vissza többet. Nem érzek már késztetést, h írjak Neked, Rólad többet. Mindent leírtam most. Az én bolondos, szenvedélyes lükelükém valahol félúton elveszett, és én valaki mást kísértem tovább..

Utolsó bejegyzésem Rólad. Mert valami elveszett, valami csorba lett. Valami menthetetlen lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://ribiribi.blog.hu/api/trackback/id/tr32378784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Sax 2008.03.13. 08:52:30

1. ne gondold, hogy hamar túlteszed magad rajta. gyászidőszak kell. ezalatt ne bonyolódj újabb bonyolódni valókba, mert csak az életed bonyolítod, ahelyett hogy (fel)gombolyítanád a bonyodalmakat.
2. hétfőtől a meló úgyis mindennél fontosabb lesz. úgyhogy semmi, de semmi ok a kétségbeesésre. igazán szerencsés az időzítés

ribiribi 2008.03.19. 23:28:54

Nem úgy váltunk el, de azóta beszéltünk. És mostanra kellemes emlék lett belőle. ;-)
süti beállítások módosítása