ribiribi

Friss topikok

  • W.Károly: Szia, hol olvashatlak ezután? W.K. (2008.04.28. 11:04) utolsó bejegyzésem
  • Bibarc: a főzőműsorról jut eszembe. "Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Először kicsit furcsa vele a p... (2008.04.05. 19:17) tepsis mosoly
  • ribiribi: Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :) (2008.04.04. 15:09) tavaszi ború
  • banshee: A lóboxon... (2008.03.20. 23:28) Box búcsúztató
  • Bibarc: Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még... (2008.03.20. 09:58) Plagizált Ima

Linkblog

A NŐ

2008.03.13. 22:41 | ribiribi | Szólj hozzá!

A testápoló körbelengte a testemet, a frissen magamra szórt parfüm mosolyt csalt az arcomra. Eternity, a kedvencem. Óvatosan húztam fel a fekete harisnyát a lábamra, a szűk farmer rám feszült. Rózsaszín inget vettem felülre. Csak egy óra és egy klipsz, és menetre kész. Belebújtam a fekete magas sarkú cipőmbe és felkaptam a hozzávaló táskát. Kiléptem az utcára és a feketeszemüvegem mögül, mosolyogtam ma az emberekre. Irány a fodrász. Minden Nő, ha felkészül az új életre, változást igényel. Új szín, új stílus. Kicsit szexi ribiribis, kicsit kislányos, göndör, de Nőcis. Laza smink. S már tipegtem is a napsütésben a város felé. Imádtam a napsütést.

Kis kávéház, presszó machiato. A lábam keresztbe vetettem, és fürödtem a férfiak elismerő mosolyában.

Egy találkozás a parkban. Fiatal, szemtelen mosoly. Lehuppan mellém, kérsz egy csokit? Hmm. Igen, miért is ne? Nézzük a gyerekeket, rám néz. Neked van? Rázom a fejem, h nincs. És innen indult a beszélgetés…

Elindultam hazafelé, némán lépkedett mellettem. Néha egymásra mosolyogtunk. A buszmegállóban a buszra várva kacarásztunk. Felszálltam a buszra és kedvesen integettünk egymásnak.

Az egész délután mosolyogva telt és most ülök a gép előtt, és mosolygok magam elé.

Nincsenek véletlenek. A beszélgetés egy halálosan beteg fiúval a parkban sokat jelentett nekem. Mennyit számít az élet. Mennyit kell tanulnom még az életben.. Leginkább mosolyogni sokat. Most ezt teszem, az életem tele izgalommal, mostmár minden pillanatom erről kezd szólni ....


A bejegyzés trackback címe:

https://ribiribi.blog.hu/api/trackback/id/tr27380059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása