ribiribi

Friss topikok

  • W.Károly: Szia, hol olvashatlak ezután? W.K. (2008.04.28. 11:04) utolsó bejegyzésem
  • Bibarc: a főzőműsorról jut eszembe. "Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk. Először kicsit furcsa vele a p... (2008.04.05. 19:17) tepsis mosoly
  • ribiribi: Kedves vagy mandarin99, jól esett a kedvességed. Köszönöm, h olvasol. :) (2008.04.04. 15:09) tavaszi ború
  • banshee: A lóboxon... (2008.03.20. 23:28) Box búcsúztató
  • Bibarc: Szerintem ha a térerő rossz, az csak a mi hibánk, de ne aggódj hiába szakadozik a vonal, attól még... (2008.03.20. 09:58) Plagizált Ima

Linkblog

a fejem zúg meg fáj

2008.03.21. 12:02 | ribiribi | Szólj hozzá!

Kv kávéval. Hajnalban értem haza, mámoros állapotban. Taxival estem be a munkahelyemre. Fantasztikus este volt, csak a fejem ne lüktetne így. Extrém mennyiségű ásványvízzel pótlom a folyadékveszteséget.

Egy koncerttel indult minden.. Ittunk és táncoltunk a lányokkal, elvégre ünnepeltünk.. Dögök voltunk. Szexi ruci, füstös smink, a hajam kis csigákban, kunkorodva hullott a szemembe, őrjítően szexinek éreztem magam.. Ütemre ugráltunk, nem foglalkozva semmivel.. Az LBn bóklászó dj kiszúrt, s a naplómra reflektálva nekem ajánlotta a Represent Cuba-t.Hihetetlen jókedvem volt.

...hirtelen forróságot éreztem a tarkómon...megfordultam vadítóan szép zöldszempár nézett rám. Hihetelen szexi férfi állt velem szemben.. Majdnem zavarba jöttem, mert kitartóan, pimaszul bámult. Szívószállal szürcsöltem az italom és kacéran álltam a tekintetét. Megállt egy pillanatra körülöttünk minden. A csajok rám néztek, vihogni kezdtek.. Már megint hol lőtted ezt a félistent? Erre már én is elnevettem magam. Nem én,a kisPimasz lőtt magának. Táncoltunk a tovább, de a kisPimasz nem adta fel..Mellém lépett és megkérdezte, h elrabolhat-e. Mondtam, h sajnos indulunk tovább, nem lehet..

Elkísérne, ha nem zavar. Elnevettem magam, erre nem lehet nemet mondani.

Megérkeztünk a kedvenc kis bárunkba, ahol LM énekelt. Odalépett hozzám és azonnal énekelni kezdte nekem a Boldogság gyere haza című számot..

Nem emlékszem pontosan mindenre, de tudom, h kisPimasz gentleman volt, és semmi nem történt. Éreztem az illatát, és hogy milyen erős..Magas és gyönyörű, az esetem. Nem dohányzik, sármos, illatos, puha, de erős, stílusos és olyan owowow.. meg kell, h érintsem Pasi.. :-)

Nem maradtunk sokáig, hazakísért.. a fejem zúgott és fájt az alkoholtól...

A telefonszámom hozzá került valahogy??, és reggel egy édes smsre ébredtem. Nemsokára ebédelünk.. együtt. Methogy látni akar. Izgulok, mint egy tinédzser. Ezermillió dolgom van, a fejem szétesik, de nem bírtam nemet mondani. Minden vég valaminek a kezdete, szokták mondani. Nem tudom, h hogyan lesz tovább.. De most minden annyira napos.

A bejegyzés trackback címe:

https://ribiribi.blog.hu/api/trackback/id/tr69390695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása